2012年7月7日土曜日

W-DOUBLE- 募金報告

報告が大変遅くなり、本当にごめんなさい(*´;ェ;`*)

5/26のW-DOUBLE-の募金の報告をさせて頂きます。
募金にご協力頂きました皆様、本当にありがとうございました。
大変遅くなりましたが、SUPPORT THE UNDERGROUNDのNFK東北震災基金FUND 及びNZ政府へ送金させていただきましたので報告させて頂きます。

The donation to "NFK Tohoku Earthquake Fund" organized by "SUPPORT THE UNDERGROUND" and NZ government were completed. I'm so sorry it was very slow.

いつものように
皆様にご協力頂いた募金箱と、書類と共にに出発です。



I went to the bank with donation box.











今回、皆様にご協力頂いた募金の総額は
7,667円
でした。
ありがとうございました!!


The total was ¥7,667.
thank you very much!




ピッタリ半分づつに割れなかったので
紛らわしいですが
3,834円 3,833円 に分けて

SUPPORT THE UNDERGROUND への支援金、
NZ政府への義援金として送らせて頂きます。






皆様にご協力いただいた募金3,834円から手数料の315円を引いた3,519円
W-DOUBLE-名義で
SUPPORT THE UNDERGROUND に支援金として送らせて頂きました。
皆様、ありがとうございましたm( __ __ )m
I had sent ¥3,519円 to ¥315 fee subtracted from
¥3,834
to NFK Tohoku Earthquake Fund" organized by "SUPPORT THE UNDERGROUND as W-DOUBLE-.

Thank you very much everyone.











そして郵便局へ移動~~

○○さんが作ってくれた書類のお陰で
本当に助かっています。

今回は免許書も忘れずばっちり持ったし、

いつもは満員の郵便局も
大雨のお陰か、空いててすんなり送金できました!











3,833円から手数料の2,500円を引いた
1,333円NZ政府へ義援金として送らせて頂きました。
皆様、ありがとうございましたm( __ __ )m



I had sent ¥1,333円 to ¥2,500 fee subtracted from ¥3,833円to NZ government.

Thank you very much everyone.







今日のNZドルのレートは、1ドル66.25円でした。


Rate of NZ $ on today, was 66.25 yen per dollar.







なので、NZ政府へは、
NZドルで、NZ$20.13送金したことになります。







 W-DOUBLE-名義で送らせて頂きたいのですが、
海外への送金は、テロとかなんかで厳く、無理なので、

今回も前回同様、私個人の名前で送らせて頂いたことをご了承ください。

免許書を忘れると、送金できないほど厳しいんです。
I want will be sent in the name of W-DOUBLE-,Because it seems tobe severebyterrorism, and the remittancetothe foreign countriesis impossible. As before, please understand that I am allowed this time I sent in the name of an individual.








このように、皆さまからご協力頂いた募金の送金が完了致しました。
今回もW-DOUBLE-募金にご協力頂き、本当にありがとうございました。

東日本大震災後、W-DOUBLE-ではこのように皆様にご協力いただき、
今までの合計は、123,626円になりました。
本当にありがとうございます。

W-DOUBLE-では、今後も募金箱の設置を続けて行きたいと思いますので、
これからも皆様の温かいご支援、ご協力、何卒宜しくお願いします。



In this way, the Transfer of donations received from our cooperation has been completed.
We, the members of W-DOUBLE would like to thank all of you for
making a small contribution to those affected by the Tohoku earthquake
and tsunami and the Christchurch, NZ earthquake.
Thanks to your generosity, we have been able to raise 123,626 yen
from May 28th, 2011 to May 26th, 2012.
This sum has been donated to both the "NFK Tohoku Earthquake
Charity Fund" and the New Zealand Government.
W-DOUBLE plans to continue doing our part to help the relief efforts
in both countries.
We will have a donation box available at the event, and would
appreciate any small contribution that you can make.
 



ありがとうございましたm( __ __ )m


Thank you very much!!!!!!
*★*―――――*★*―――――*★*―――――*★*―――――*★*

SUPPORT THE UNDERGROUND、まだまだまだまだ復興支援活動続いています。
ずっと支援活動を続けていらっしゃいます。
皆様にご協力いただいた募金は決して無駄にはなりません。
何に使われてるのか分からない。なんて事も決してありません。
是非HPチェックしてみて下さい。こちら→SUPPORT THE UNDERGROUND


SUPPORT THE UNDERGROUND,They continue support activity still more and more.
Has continued to support activities much.
The donations that had all of you cooperate does not become useless at all.
The thing is not determined not to know what it is used for.
Please check HP. →SUPPORT THE UNDERGROUND

P.S. I'm so sorry my English is very bad...゜゜(´□`。)°゜(ρ_;)

0 件のコメント: